27 Şubat 2017 Pazartesi

Bu güzellik sırlarına kulak verin!

Ünlü isimlerin güzellik sırları hep merak edilir. Her ne kadar hayatları çok şatafatlı görünse de tanınmış kişiler genellikle cilt bakımı konusunda doğal yöntemlerden yana. Profesyonel hayatta sürekli makyaj yaptıkları için olsa gerek, günlük hayatta ‘Ne kadar sade, o kadar iyi’ anlayışını benimsiyorlar.

Ebru Şallı
Cildimin temizliği benim için çok önemli. Cildimin her zaman taze görünmesini isterim. Asla yüzümde makyajla uyumam. Ayda bir kez kese yaptırırım.Vücut ve yüz nemlendiricinizi sürmeyi ihmal etmeyin. Bu önerilere uyduğunuzda pürüzsüz bir cilde sahip olursunuz.
Pınar Altuğ 
Ayda bir mutlaka cilt bakımı yaptırıyorum. Asla makyajlı uyumam. Elimden geldiğince su içmeye çalışıyorum.
Düzenli olarak cilt bakım kremleri kullanıyorum. Haftada iki defa evde peeling ve nem maskesi yapmaya gayret ediyorum. Her sabah duş sonrası cildimi temizleyip kremlerimi sürerim. Akşamları da mutlaka cildimi temizler ve kremlerimi sürerim.
Wilma Elles  
Her gün yüzümü tonikle temizler, soda ile yıkarım. Makyajla yatmam. Bol su ve meyve tüketirim.
Nemlendirici kullanırım. Uyku, su ve sağlıklı beslenme olmazsa olmazım…
Sinem Öztürk 
Nemlendirici kremi gül yağıyla karıştırıp sabah-akşam yüzüme sürüyorum.
Cildimizi fazla kurcalamamız gerekiyor. Doğal yağlar kullanıyorum. En önemlisi yüzdeki makyajı iyi temizlemek ve cildi güneşten korumak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir