24 Şubat 2017 Cuma

Hande Subaşı:Hayvanları insanlardan daha çok seviyorum

Türkiye eski güzellerinden oyuncu ve model Hande Subaşı, "Hayvanları bazen insanlardan bile daha çok seviyorum. Çünkü bazı insanlardan daha sadıklar. Nankörlük yapmıyorlar en azından" dedi.

Oyuncu ve model Hande subaşı katıldığı Hadi Be programında ilginç açıklamalar yaptı. Survivor'a katılmayı çok istediğini belirten Subaşı, "Kariyerimi müzik alanında sürdüreceğim" dedi. İşte o açıklamalardan satırbaşları:
'Güzelliğim aileden geliyor'
“Güzelliğim ailemden geliyor. Genetik bir şey bence. Bu durumu korumak içinde düzenli spor yapmaya çalışıyorum. Yaz aylarında da su sporları yapıyorum. Makyaj malzemelerini kullanmıyorum ama her gün cildimi korumak için 8 çeşit krem sürüyorum”

'Maçlara gidiyorum'
“Maçlara gitmeye çalışıyorum. Pek sessiz kalamıyorum ama maçlara gittiğimde kendimi ortama kaptırıyorum. Tezahürat etmeden duramıyorum”
"Survivor’a gitmeyi çok istedim
“Survivor’a gitmeyi çok istiyorum. Zaten sporcu bir yapım var. Ama aç kalmak benim için çok kötü bir durum. Açlık konusundan dolayı ileride de gitmeyi düşünmüyorum”

'Hayvanları insanlardan daha çok seviyorum'
“Hayvanları bazen insanlardan bile daha çok seviyorum. Çünkü bazı insanlardan daha sadıklar. Nankörlük yapmıyorlar en azından”
Kariyerimi müzikle sürdüreceğim
“Çevremdeki insanlar sesimin çok güzel olduğunu söylüyorlar. Müzisyen bir arkadaşımın bestesini söyledim ve yakın zamanda da single çıkartıyorum. İleride kariyerimi müzik konusunda ilerletmeyi düşünüyorum”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir