24 Şubat 2017 Cuma

Ünlü modele ‘Konuşursan İngiltere’ye giremezsin’ yasağı!

Prens Harry’in eski nişanlısı Alman model Anastasia Guseva kraliyetin kendisine konuşma yasağı koyduğunu söyledi.
İstanbul'a gelen Guseva, Nişantaşı’nda arkadaşları ile yemek yedikten sonra gazetecilerin sorularını yanıtladı.

Kendisine Prens Harry hakkında soru yöneltilen Alman model, Harry ile ilgili konuşmasının Kraliyet Ailesi tarafından yasaklandığı yoksa bir daha İngiltere'ye giremeyeceğini söyledi.

Daha sonra Erkek arkadaşınla ilişkin nasıl? sorusuna cevap veren model, "Hangi erkek arkadaşımla çünkü benim çok fazla eski erkek arkadaşım oldu" diyerek esprili bir cevap verdi.

Guseva, Prens Harry ile ilgili ısrarlı sorular karşısında, "Harry mi? Ben Harry diye birisini tanımıyorum. Benim çok fazla eski erkek arkadaşım var. O yüzden onu hatırlamıyorum bile" dedi.
İngiltere tahtının beşinci varisi Prens Harry ile Alman model Guseva'nın uzun süreli bir ilişkisi olmuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir