24 Şubat 2017 Cuma

"Kusurlarım var ben onları seviyorum"

21 yaşındaki model Ireland Baldwin, takipçilerine tavsiyelerde bulundu

Güzel model Ireland Baldwin, Bahamalar'da Fleur Swim markası için modellik yapıyor.
Çekimlerden arda kalan zamanında ise güzel model, instagram takipçileriyle "kusurlarını" paylaştı.
Baldwin, "Soluk benizliyim, ekmek yemeği ve bira içmeyi seviyorum. Kusurlarım var ve onları da çok seviyorum. Vücudumu seviyorum, siz de sevmelisiniz" diye yazdı.

Baldwin, takipçileri için yazdığı nota şöyle devam etti:
"Hayat güzel ve çok kısa. Vücuduna kafayı takmanıza değmez. Anı yaşamaya bakın."
187 cm boyundaki güzel modelin instagram'da 400 bine yakın takipçisi bulunuyor.
Ireland Baldwin, ünlü oyuncular Kim Basinger ve Alec Baldwin'in kızı.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir