29 Eylül 2017 Cuma

Beşiktaşlı Tosic'in eşi Jelena'dan Fenerlileri kızdıracak sözler

Sosyal medya hesabından paylaştığı cesur fotoğraflarla adından söz ettiren Beşiktaş'ın Sırp futbolcusu Dusko Tosic'in eşi Jelena Karleusa, Fenerbahçe'nin iyi bir takım olmadığını söyleyerek "Şampiyon yine Beşiktaş olacak" dedi.
Beşiktaş'ın savunma oyuncusu Dusko Tosic'in eşi Jelena Karleusa, Gayrettepe'de bulunan ünlü gece kulübü Masquerade'de konser verdi. Yoğun ilginin olduğu konser öncesi Jelena, "İstanbul'da ilk sahnem, çok heyecanlıyım" dedi.
"BEN KENDİ KENDİMİN STİLİYİM"
"Türkiye'nin yemeklerini, kültürünü ve müziklerini çok seviyorum'' diyen güzel şarkıcı, ''Çok cesur kıyafetler giydiğim doğru. Ama ben sahne performansı ve şovu yapıyorum ve buna göre giyiniyorum. Eğer çok fazla paranız ve güzel bir vücudunuz varsa kendinize her şeyi yakıştırabilirsiniz. Ben kendi kendimin stilistiyim. Ama sokakta çok sıkıcı kıyafetler giydiğimi düşünüyorum" ifadelerini kullandı.
"KOCAMDAN DAHA FAZLA KAZANIYORUM"
"Dusko beni kıskanmaz. Benim o halimi seviyor" diyerek sözlerine devam eden seksi şarkıcı, "Sırbistan'da en çok Tarkan dinleniyor. Ben de Tarkan ile tanışmak ve onunla şarkı söylemek isterdim. Ben burada Dusko'nun eşi olarak tanınıyorum. Bundan da gurur duyuyorum. Ama size şunu söyleyeyim... Ben bir sene içerisinde Dusko'nun kazandığı paradan daha fazla para kazanıyorum. O benim kocam ama ben daha çok kazanıyorum" ifadelerini kullandı.
FENERBAHÇE'YE AĞIR TAŞ
Fenerbahçe'nin iyi bir takım olmadığını ve ekibi beğenmediğini dile getiren Karleusa, ''Şampiyon yine Beşiktaş olacak" diye konuştu.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir