28 Eylül 2017 Perşembe

Murat Boz: Kıskanmaya hakkım var

Star TV ekranlarında yayınlanan Hülya Avşar'ın Bir Hülya Avşar Sohbeti programı Murat Boz ile sezonu açıyor. Avşar, Boz’la O Ses Türkiye’deki jüri üyeliğinin nasıl başladığını, oyunculuğa bakışını, sevgilisi Aslı Enver’le ilişkisini ve yeni projelerini konuştu.

 "BENİ MURAT BOZ YAPAN ONLARDIR"
Şarkıcılıktan hep korktuğunu dile getiren Murat Boz şöyle konuştu: 14 yaşına kadar sahne çıkmaya korkardım. İlk söylediğim şarkı Kayahan'dan 'Yemin Ettim' oldu. Şarkıcılıktan çocukluğumdan bu yana hep korktum. Şarkıcı olduğum için önce anneme; sonra babama dua ediyorum. Beni Murat Boz yapan onlardır.
"ZEHRA'YA DANIŞMIŞ"
Murat Boz, "O Ses Türkiye" kadrosuna katılmasında Hülya Avşar'ın önemli bir rolü olduğunu açıkladı. Acun'un "Murat, O Ses'te olsun mu?" sorusu üzerine Hülya Avşar kızına danışmış. Zehra'nın ve arkadaşlarının Murat Boz hayranı olması nedeniyle Boz, O Ses Türkiye’de jüri üyeliğini almış.
"ONLAR SAYESİNDE"
Murat Boz bu açıklamayı yaptıktan sonra “Beni tanımalarına neden olan şey 'Acun', 'O Ses' ve 'Hülya Avşar'dır" diyor ve 6 sezondur ekrana gelen yarışmanın karakteriyle ilgili gerçek bilgileri verdiğini söylüyor.
"EKMEĞİNİ YEDİĞİM İNSAN"
Murat Boz, bir dönem vokalistliğini yaptığını ve kendisini müzik dünyasında tanımamıza neden olan Tarkan’la ilgili de konuştu. Boz “Tarkan ekmeğini yediğim bir insan, benim için değeri yüksek. Ben vokalistliği meslek olarak düşünüyordum. Azerbaycan konserinde Tarkan beni sahneye çıkardı. "Asla" şarkısını söyletmişti. O şarkıyı söylememle birlikte o sahne, alkışlar, çok etkiledive bende yolumu değiştirdim

"TEMPOYU BİLEREK BAŞLADIK"
Hülya Avşar’ın aşkı konuşalım dediğinde Murat Boz, “Sabaha kadar konuşurum, ama program yetmez” ifadelerini kullanarak “Aşk başka bir şey, bu yoğun tempoyu bilerek başladık bu ilişkiye” dedi.
"ASLI BENİ KISKANMIYOR"
Boz sevgilisi Aslı Enver hakkında bir de itirafta bulundu: Aslı’yı kıskanmaya hakkım var ama bir şey demeye hakkım yok. Onun mesleği olduğu için kıskanamam. Aslı, beni hayranlarımdan kıskanmıyor ama.
Murat Boz, 24 Kasım'da "Kardeşim Benim 2" filminin vizyona gireceğini, söyleyerek, “Başka karaktere girdiğim zaman kendimi çok özgür hissediyorum. 11 yıldır sektörün içindeyim hiç bu kadar özgür biri hissetmemiştim” dedi.
“SABAHLARI HUYSUZ OLURUM”
“Sabahları huysuz kalkarım" diyen 37 yaşındaki Boz, "Enerjim hiç olmaz. Kendimi o enerjiden çıkartmak için kahvaltı yaparım. bu kötü enerjim 3 saat sürer. Sabah kahvaltıdan sonra spor yaparım. Sporla birlikte enerjim hemen değişir" ifadelerini kullandı.
"EN İMRENDİĞİM KİŞİLER VURDUMDUYMAZ KİŞİLER"
Murat Boz iç dünyasıyla ilgili ise şöyle konuştu: “En imrendiğim kişiler vurdumduymaz kişiler. Ben umursamamayı başaramıyorum. Yaşadığım sorunları hemen içime alıp problem yapıyorum. Yatağa girerim, 1 saat uyuyamam. Bugüne kadar dayandıysam demek ki başedebiliyorum, diyorum kendime"
"SETE KOŞA KOŞA GİDİYORDUM"
Hülya Avşar ise öpüşme sahneleriyle, "O sahnenin çekileceğinin bir gün öncesinden kalbim çarpmaya başlıyordu. Hele o öpüşme sahnesi beğendiğin kişiyle olacaksa sete koşa koşa gidebiliyorsun. Yönetmen geliyor yanına; sahneyi anlatıyor size, biz de 'Aman boşver işimizi yapıyoruz' diyoruz ama yalan söylüyoruz tabi ki. O kadar çok heyecanlıyız ki" diyerek itirafta bulunmuş oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir