30 Eylül 2017 Cumartesi

'Sana ihtiyaç yok dön git ülkene'

Çağla Şıkel, New York’ta yaşadıklarını anlattı: Kötü davranıyorlar

Çağla Şıkel ile Özge Ulusoy, Hakan Akkaya’nın 12 Eylül’de ‘New York Moda Haftası’nda düzenlediği ‘Hepimiz Biriz ve Aynıyız’ adlı defilesinde yabancı mankenlerle podyuma çıktı.

Çağla Şıkel, Formsante dergisine verdiği röportajda çarpıcı açıklamalar yaptı. ’Özge’nin yanımda olması çok iyi geldi. Bana ‘çok heyecanlısın, beni de geriyorsun’ dedi. Benden önce podyuma çıktı. Yürüyüşü bitirdiğinde elleri buz kesmiş, titriyordu’ dedi.

‘Çok katılar’ 
Çağla Şıkel şunları anlattı: ‘Amerika’da insanlar çok katı, duygusuzlar ve kötü davranıyorlar. Asla New York’ta yaşayamam. Ülkemde o kadar çok sevgi görüyorum ki, soğuk insanların arasında yapamam.

Resmen ‘Sana ihtiyacımız yok. Dön git ülkene’ tarzında davranıyorlar. 1998’de yurt dışından mankenlik teklifi almış ama teklifi kabul etmemiştim. Belki dünya çapında tanınacaktım ancak Türkiye’deki kadar mutlu ve huzurlu olmayacaktım




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir