19 Nisan 2016 Salı

Eda Taşpınar’dan radikal şezlong açıklaması

Şezlong pozlarıyla adeta yaz sezonunu açan Eda Taşpınar'dan radikal karar.


Spor markası Skechers Türkiye’deki beşinci yılını farklı bir sosyal projeyle kutladı. Beş ünlü kadın, Nişantaşı’ndan Galatasaray’a kadar yürüyerek beş farklı dernek için 25 bin liralık gelir elde etti. Bu yürüyüşte boy gösteren isimlerden biri de Eda Taşpınar oldu.Geçen yıl kendi adını verdiği güneş yağlarıyla ticarete atılan Eda Taşpınar bu yıl hedefinin yurtdışı olduğunu açıkladı.

Yıllardır tatil yapıp güneşlendiği Bodrum yerine artık Çeşme ve Mikanos’u mesken tutan Taşpınar “Eda da yoruldu artık onca kamera ve fotoğraf makinasıyla. Biraz daha kafamı dinlemek istiyorum. Onlar yirmili yaşlarımdı artık büyüdüm. Şimdiki genç kızlara bıraktım şezlongumu. Gençlerin önünü açmak lazım” diye konuştu.

KAÇAK MARATON KOŞTUM

Taşpınar geçen yıl gittiği New York’ta kaçak olarak maratona katılarak koştuğunu itiraf etti. Amerika’daki maratona prosedür gereği çağrılması gerektiğini ancak işlemler uzun süreceği için kayıt yaptırmadan koştuğunu söyleyen Taşpınar “Maraton yok ben koşmayı seviyorum. Koşarken kafam dağılıyor hem de odaklanacağım şeye odaklanıp onu çözebiliyorum. Amerika’dakine katılmak istedim ama onlar sizi seçiyor. Öyle bir problem var. O süreç uzun geldi bana. Ben onu New York’ta koştum ama katılmadan koştum.Katılımcı olmadığım için derecemi bilmiyorum ama 40 kilometre koştum” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir