7 Eylül 2017 Perşembe

Bütün gerçeği gözler önüne serdi

Sosyal medyada ünlü ya da ünsüz herkesin fotoğraflarını çeşiti filtreler ve uygulamalardan geçirerek olduğundan daha güzel göstermesiyle ilgili tartışmalar iyice alevleniyor. Hatta birçok kişi artık bu tür uygulamalardan uzaklaşıp daha gerçekçi paylaşımlar yapmaya yöneliyor. Bunun son örneklerinden biri de şöhretini Instagram'a borçlu olan Avustralyalı bikini modeli Karina Irby.
27 yaşındaki Irby, bir tanıtım için çekilen pozunun doğal haliyle photoshop uygulamasından geçirilmiş halini yan yana koyup paylaşarak bütün gerçeği itiraf etti.
Kirby bu pozunun yanına Instagram filtreleri ve çeşitli uygulamalar kullanarak kendilerini kusursuz gösteren kadınlarla ilgili fikirlerini yazdı.
Bu tarz kişilerin daha genç kuşaklar tarafından rol model olarak alındığını belirten Kirby "Bu genç kızlar neden o kadar kusursuz görünmediklerini soruyorlar kendilerine. Oysa gerçek şu ki: O kusursuz gibi görünenler de aslında kusursuz değil. Tıpkı size benziyorlar."
Irby, akıllı telefonuna yüklediği bir özel program sayesinde fotoğrafların istenildiği gibi değiştirilip görüntünün kusursuz hale getirildiğini örnekleriyle açıkladı.

Bu pozunu paylaşan Karina Irby neler yaptığını da şöyle anlattı: Cildimi daha pürüssüz bir hale getirdim, göğüslerimi yuvarlaklaştırdım. Karnımı daha düz habe getirdim, kalçamı daha kalkık gösterdim. Baldırlarımı incelttim, selülitlerimi yok ettim."
Genç kadın hemcinslerine "Size gerçek olmayan görüntülerle kendinizi kıyaslamamanızı, kendinizi olduğunuz gibi kabul edip sevmeniz gerektiğini anlatmak için bunu yaptım. Sosyal medyayı çok da ciddiye almayın" yazdı.
Karina Irby'nin bu paylaşımı çok sayıda beğeni aldı ve takipçileri tarafından yorum yağmuruna tutuldu.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir