28 Kasım 2017 Salı

Emily Ratajkowski yine ilginç bir olaya imza attı

Instagram paylaşımlarıyla sosyal medyada da birçok meslektaşını geride bırakan model Emily Ratajkowski yine ilginç bir olaya imza attı. 
26 yaşındaki model, kendi tasarımlarından oluşan markanın tanıtımı için tamamen çıplak olarak objektif karşısına geçti. Ratajkowski, ınamorata adlı firma için tasarladığı koleksiyondan seçtiği parçalarla poz veriyordu. Bu kez ise bikini bile giymeden tanıtım pozu verdi.
Ratajkowski, aslında hayatının büyük bir bölümünü bikiniyle geçirdiğini o yüzden de bu tür pozların kendisi için zor olmadığını belirtiyor: "San Diego'da büyüdüm ve neredeyse her gün üzerimde bikini ya da mayo olurdu. 16 yaşındayken uyanırdım ve üzerime bikinimden başka bir şey giymezdim. Bu şekilde günlük hayatımı sürdürürdüm."





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir