22 Kasım 2017 Çarşamba

Yasemin Ayşe Kiriş, Adnan Oktar'ın gençlik fotoğrafını paylaştı

Kediciklerden Yasemin Ayşe Kiriş "Siz 29, ben 18 yaşındaydım" diyerek Adnan Oktar'ın gençlik yıllarına ait fotoğrafını paylaştı.
Şimdilerde kendi televizyon kanalında 'Kediciklerim' dediği genç kızlarla sunduğu programla adından söz ettiren Adnan Oktar'ın gençlik yıllarına ait fotoğrafı ortaya çıktı.
İMAJI O ZAMAN DA AYNIYMIŞ
Kediciklerden Yasemin Ayşe Kiriş'in sosyal medya medya hesabından paylaştığı fotoğrafta Adnan Oktar'ın imajının aynı olması dikkatlerden kaçmadı.
"SİZ 29, BEN 18 YAŞINDAYDIM"
Güzel kedicik, Adnan Oktar'ın gençlik yıllarına ait fotoğrafın altına "Aslanlar aslanı, yiğit, canımdan öte hocam; sizinle tanışma şerefine nail olduğumda siz 29 yaşında ben de 18 idim" notunu düştü.
İşte Adnan Oktar'ın gençlik fotoğrafı;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir