29 Kasım 2017 Çarşamba

Jennifer Lawrence'a ikizi kadar benziyor

17 yaşındaki ABD’li model Alexia Maier’in, Hollywood’un yıldızı Jennifer Lawrence ile benzerliği şaşırtıyor.
ABD’nin Florida eyaletinde yaşayan Alexia Maier, Oscar ödüllü aktris Jennifer Lawrence’a benzerliğiyle dikkat çekiyor.
17 yaşındaki lise öğrencisi Maier, aynı zamanda modellik yaptığını da belirterek, Lawrence’a benzemenin onun hayatını hem iyi hem de kötü etkilediği ifade etti:

“Önceleri, insanlar bana Jennifer Lawrence’a benzediğimi söylediklerinde şaka yaptıklarını düşünüyordum. Fakat bu konuyla ilgili yüzlerce yorum alınca benzerliği ben de fark ettim. Benim doğduğum yere ünlüler çok fazla uğramıyor. Bu yüzden kimse orada beni Lawrence ile karıştırmıyor.
Fakat New York’u ziyaret ettiğim sırada, insanlar etrafımda toplanarak benden imza istedi. Bir kadın yanıma koşarak ‘Senin en büyük hayranınım’ diye bağırdı. Ona, ‘Ben Jennifer değilim’ dedim. Tepkisini asla unutmayacağım.”

27 yaşındaki ünlü oyuncunun hayranı olmadığını aktaran Maier, sözlerine şöyle devam etti:
“Lawrence’a benzediğim için başlarda mutluydum. Fakat daha sonra bu durum hayal kırıklığına dönüştü. Lisenin ilk yıllarında ona benzerliğim yüzünden çok fazla dikkat çekiyordum. Çok genç iken bu şekilde anılmanın hem kötü hem iyi yanları vardı, ancak yaşadıklarımın kişiliğimi gelişmesinde önemli bir rolü olduğuna inanıyorum.”

Maier'in diğer fotoğrafları...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir