23 Aralık 2014 Salı

"Annemin beyin ölümü gerçekleşmiş"

Ünlü şarkıcı Niran Ünsal, kendisi için "Beyin ölümü gerçekleşmiş" diyen büyük kızı Hande'ye yanıt verdi: Ona çok kırgınım. Hande, beni anne olunca anlar.


Pop şarkıcılarının erotik klipler çektiğini savunan Niran Ünsal, kızı Hande Ünsal tarafından eleştirilmişti.

23 yaşındaki Hande Ünsal, "Annemle farklı duruşlarımız var. Kendisinin beyin ölümü gerçekleşmiş. Anneme kendi doğrularıyla mutluluklar dilerim" demişti. Dört çocuk annesi Niran Ünsal, kızı Hande'nin açıklamalarına çok üzüldüğünü söyledi. Ünlü şarkıcı, şöyle konuştu: "Evlatlarımı ayırt etmem; hepsinin içimdeki sevgisi ayrıdır. Hande için de her zaman dua ediyorum. Evlatlar hata yapar, anneler affeder. O benim evladım; benden gelip özür dilese yine affederim. Mutlaka hatasını anlayacak ama dilerim geç kalmaz. Çünkü ölümlü dünya; kimsenin yarına çıkmak için senedi yok. Kalbim çok kırgın, Allah hidayet versin. Beni bugün anlamasa, anne olunca anlar ama ne zaman olur onu bilemem. Bir söz vardır; annenin kalbini kırmak, Kabe'yi yıkmak gibidir."

Kaynak: Sabah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir