28 Aralık 2014 Pazar

Özlem Özden: Türkiye'nin en güzel ikinci kadınıyım

Radikal'den Armağan Çağlayan, Bu Tarz Benim'in olay yarışmacısı Özlem Özden ile buluştu. İşte o sohbet..

Bu Tarz Benim'in unutulmaz yarışmacılarından Özlem Özden: Ben kendimi deli olarak değil de farklı olarak görüyorum. Janjanlı, canlı bir kız olarak görüyorum. Kendimi akıllı olarak görüyorum.

Siz ne mezunusunuz? Ben sizi ilk televizyonda gördüm; dedim ki herhalde ilkokul terk falan… Ciddi söylüyorum.

Süleyman Demirel Üniversitesi Kamu Yönetimi mezunuyum. İBF mezunuyum. Aslında idari hakim olmaktı benim idealim. Yine Kamu Yönetimi’nden yüksek lisans yaptım.

Lisans Kamu Yönetimi, Yüksek lisans Kamu Yönetimi. Bir de tez yazdım. “Belediye personelinin hizmet içi yönetimi ve Antalya Belediyesi örneği”. Benim annem İzmir kökenli Antalyalı. Babam 

Isparta Senirkentli. Babam emekli ilköğretim müfettişi.
Şu an nerede yaşıyorlar?

Son 3 senedir Kuşadası’nda yaşıyorlar. Benim hayatım boyunca annem babam hep emekliydi. Ben emekli anne-baba çocuğuyum. Tekne kazıntısı…

Tekne kazıntısından daha öte… Tekne kazıntısı derken sizin abiniz ablanız vardı, benim abim ablam yok. Ben evin en büyüğü.

Tek çocuk musun?
Bir erkek kardeşim var. Babam, annemle 48 yaşında evlenmiş. Babam, baba olduğunda 50 yaşındaymış. Ben şimdi 33’üm ya, babam 83 yaşında. Annemle babam arasında 15 yaş var. Annem 

33 yaşında evlenmiş.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir