31 Aralık 2014 Çarşamba

Uzaklara gitmek istiyorum

“MUHTEŞEM Yüzyıl”ın ardından “Hayat Yolunda” dizisiyle seyirci karşısına çıkan Nur Fettahoğlu, BeStyle dergisinin ocak sayısına kapak oldu.


Dergiye röportaj da veren ünlü oyuncu, hakkında bilinmeyenleri anlattı. Fettahoğlu, “Şu aralar nasılsın?” sorusunu yanıtlarken, kendini yorgun hissettiğini ve uzaklara gitmek istediğini söyledi: “Olgunum. Hayatımda hiç olmadığım kadar huzurluyum içimde. Yaşam yolculuğunun ve bu yolculukta nerede olduğunun bilincinde hisseden bir hâl var üzerime sinen. Elini eteğini çekmiş, tamamlanmış değil de ‘temelini attın, şimdi ilerle’ diyen bir içgüdü, biraz yorgun, ancak yine de heyecanlı. Dinlenmek, mümkünse uzaklara gitmek istiyorum. Bir süredir çok yoğun çalışmanın getirdiği yıpranmayı hissediyorum ve kendimi yeniden doldurabileceğim bir alan açmanın peşindeyim. Bu ara beni ben yapan pek çok şeyi askıya aldığımı bu nedenle sıkıştığımı hissediyorum, bu askıda kalma hali bitince rahatlayacağım.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir