29 Aralık 2014 Pazartesi

Cem Yılmaz'dan çiçek yolladı haberlerine yalanlama

Maral Büyüksaraç, 18 yaşına girerken komedyen Cem Yılmaz’dan üzerinde "Daima gülümse" notu iliştirilen 200 çiçek gönderdiğini iddia etti. Ünlü komedyen kısa süre sonra bu iddiaları yalanladı.

Son dönemde uyuşturucu haberleriyle ön plana çıkan, son olarak kullanmak amacıyla uyuşturucu satın almak suçundan hakkında 2 yıla kadar hapis cezası istendiği davaya bu suçlamayı reddeden Maral Büyüksaraç, dün 18 yaşına girdi.

Babasının destek verdiği Maral Büyüksaraç, Cihangir’de bir arkadaşının evinde doğum günü kutlaması yaptı. Ablası Bergüzar Büyüksaraç’la çektirdiği fotoğrafları paylaşan Maral Büyüksaraç’ı eski sevgilisi CemBoyner’in kızı Ayşe Boyner de yalnız bırakmadı.

"DAİMA GÜLÜMSE"

Daha önce kendisi ile yapılan röportajda "Cem’den ayrıldığımız dönem benim golden köpeğim ölmüştü. Gecelerce uyamıyordum, gece bana gelip ilgilenirdi, salonda koltukta uyurdu. Sabah ise hiç birşey olmamış gibi giderdi" diyen Maral Büyüksaraç’a doğum gününde 200 gül yollayan Cem Yılmaz’ın üstüne "Daima gülümse" yazılı not iliştirdiği belirtildi.

Twitter’deki hesabında "Yeni yaşımın kutlayan herkese çok teşekkür ederim. Ailem başta olmak üzere tüm arkadaşlarm tanıdıklarım tanımadıklarım hepinizi çok seviyorum" diye yazan Maral Büyüksaraç’ın doğum günü kutlamasına Ayşe Boyner, Esme Madra, Barış Kılıç, Rıza Kocaoğlu da katıldı.

YALANLAMAYA YANIT VERDİ

Cem Yılmaz, Twitter’deki hesabında Maral Büyüksaraç’ın doğum gününü 200 çiçekle kutlamadığını, bu konudaki haberin doğru olmadığını belirtirken, "Bu kişileri tanımıyorum. Ama ne yapılmak istendiğini anlıyorum" diye yazdı.

Maral Büyüksaraç da, Yılmaz’ın yazdıklarına kendi Twitter hesabından yanıt verdi. Büyüksaraç, "Hayaletlerden gelen çiçekler doğum günümü kutlamış ahahahaha. Cem terbiyesizlik yapıyor. 1 insan ne yaşarsa yaşasın arkasında durmalı. Ben konuşmayarak gösteriyorum saygımı. Hakkımda konuşulsun istemiyorum" diye yanıt yazdı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir