24 Aralık 2014 Çarşamba

İpek Tanrıyar: Günahlarımı fark ediyorum

İpek Tanrıyar konuk olduğu Söylemezsem Olmaz programında çok konuşulacak açıklamalar yaptı…İlişkisi olduğunu açıklayan ünlü sunucu, yeniden dizilerde rol almak istediğini söyledi…


İpek Tanrıyar’ın açıklamaları şöyle; 

Şu an bir ilişkim var ve sevgilimi seviyorum. İlişkimizde bir sıkıntı yok ama böyle şeyler konuşulunca zorlanıyorum. Evlilik gibi konular henüz konuşulmadı, bu konu hakkında ikimiz de birbirimizden habersiziz.

”DİZİLERDE ROL ALMAK İSTİYORUM”

Dizilerde rol almak istiyorum. En son 2008’de “Sıla” dizisinde rol almıştım. İnsanların aklında “İpek tanrıyar sorunlu” algısı var, bundan rahatsız değilim ama dizi tekliflerinin yağdığını da söyleyemem.

”GÜNAHLARIMI FARK EDİYORUM”

Umre’ye gidip geldikten sonra her şey daha iyiye gitti. Günahlarımı fark etmeye başladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir