2 Kasım 2017 Perşembe

Kim inanır sana!

Estetik konusunda yalan söylediği ortaya çıkan Instagram fenomeninin bir sırrı daha tartışma konusu oldu.
Kıvrımlı hatlarıyla Instagram'da şöhret olan Rus asıllı model Anastasia Kvitko'nun aslında estetik mucizesi olduğu ortaya çıktı. Bu durumu sürekli yalanlayan genç kadının "karnında yağ birikmesini önlemek için" bulduğunu iddia ettiği yol da tartışma konusu oldu.
Kim Kardashian'a benzetilerek ünlenen Anastasia Kvitko, dümdüz ve sıkı karnını da bu bölgeye yapıştırılan özel bir bandaja borçlu olduğunu belirtti. Kvitko, günde sekiz saat karın bölgesine yapıştırılan bu özel yakı sayesinde yağ yakımı sağlandığını ileri sürdü.
Bu bandın özellikle egzersiz sırasında kullanılmasının büyük fayda sağladığını iddia eden Kvitko yine de kimseyi inandıramadı. Çünkü herkes onun bedensel görüntüsünü estetik operasyonlara borçlu olduğu düşüncesinde.
Herkese "Bu benim doğal görüntüm, estetik yaptırmadım" dedi ama durum hiç de öyle değilmiş.
Son birkaç yıldır Instagram'da paylaştığı pozlarıyla adını duyuran hatta bu sayede yeni bir kariyer yapmaya başlayan Anastasia Kvitko ile ilgili gerçek ortaya çıktı.
"Görüntüm tamamen doğal, sağlıklı beslenip düzenli spor yapıyorum" diyen Kvitko'nun aslında tepeden tırnağa usta estetik cerrahların dokunuşlarıyla yenilendiği ortaya çıktı.
Rus sitelerinde Kvitko'nun hem eski hem yeni pozları yan yanayayınlanıp "Evet, her yeri doğal" şeklinde esprili başlıklarla modelin aslında nasıl değiştiği gözler önüne serildi.
Sosyal medyanın son dönemdeki en gözde ünlülerinden biri olan Anastasia Kvitko daha önce hakkında ortaya atılan "göğüsleri ve kalçası estetik harikası" iddialarını reddetti.
Rusya'nın Kaliningrad kentinde doğan ancak sonra modellik kariyeri için AB'ye taşınan Kvitko bu iddiaları kesin bir dille reddedip görüntüsünü düzenli olarak spor yapmasına borçlu olduğunu söyledi.
Kvitko "Böyle görünmek için sadece spord yapıyorum. Saatlerimi spor salonlarında geçiriyorum. Ama estetik operasyona da olumsuz bakmıyorum" diye konuştu
Görüntüsünü "mükemmel" diyerek tanımlayan Anastasia Kvitko "Ama eğer bir insan görüntüsünden memnun değilse gidip kendisini mutlu edecek değişiklikleri yaptırabilir. Yani estetik operasyon geçirebilir. Ben görüntümün mükemmel olduğunu düşünüyorum. Fiziksel özelliklerimle ilgili değiştirmek istediğim hiçbir ayrıntı yok" dedi.
Ama ortaya çıkan eski fotoğrafları onun aslında tamamen bir estetik harikası olduğunu gözler önüne serdi.
Fotoğraflar: Instagram / Hürriyet















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir