6 Aralık 2014 Cumartesi

6 ayda 500 Bin dolar kazandım

Eski manken ve Playboy güzeli sadece striptizcilik yaparak 6 ayda 500 Bin Dolar kazandığını söyledi.



Şu sıralar I'm a Celebrity adlı yarışma programında vahşi ormanda rakipleriyle mücadele eden Kendra Wilkinson, "keşfedilmeden önce" hayatını striptizcilik yaparak kazandığını ve bu sayede çok iyi para biriktirdiğini söyledi. 29 yaşındaki Kendra Wilkinson bir süre pizza restoranında sonra da bir dişçinin yanında çalıştığını anlatarak "Bir sabah uyandım ve 'striptiz yapmak istiyorum' dedim. O sırada henüz 18 yaşındaydım. Partilere gitmeyi, eğlenmeyi seviyordum. Bu işi yaparak ne kadar para kazanabileceğimi merak ettim" diye konuştu. İki çocuk annesi Wilkinson, bu işi yaparak altı ayda 500 Bin Dolar kazandığını da söyledi.  Daha sonra Playboy'un kurucusu Hugh Hefner tarafından keşfedilen Kendra Wilkinson, onun malikanesinde yaşamaya başladı ve hayatı değişti.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir