19 Aralık 2014 Cuma

Eda Taşpınar antipatik bulunmaktan şikayetçi

Eda Taşpınar, oyuncu ya da şarkıcı olmadığı halde basının peşinde koştuğu bir isim. Taşpınar bunu şöyle açıklıyor: “Doğallığın bir sonucu, yine de insanlar beni uzak bulabiliyor”



Modaya karşı ilgisini profesyonel olarak ilerleten Eda Taşpınar, davetlerin de en sevilen yüzlerinden biri. Fit hali ve sportifliği ile de dikkatleri üzerine çeken Taşpınar, Hafta Sonu dergisine  yaptığı işleri anlattı ve kendisini daha yakından tanıttı.

Sizce oyuncu ya da şarkıcı olmadığınız halde basının bu kadar çok peşinde olduğu bir isim olmayı nasıl başardınız?
Ben, kendim gibiyim. Ne sizinle, ne de başkalarıyla birlikteyken rol yapıyorum. Dışarıdan baktığınızda birçok insan ilk gördüğünde beni oldukça antipatik ve uzak bulabiliyor. Ne zaman ki konuşmaya başlıyoruz o zaman; “Hiç de göründüğün gibi değilsin” tepkileri geliyor. Sanırım basınla da oldukça uzun süredir devam eden güzel ilişkimiz, bu doğallığın bir sonucu.

Üzüntülü, sıkıntılı olduğunuz anlarda kimin omzunda ağlarsınız?Kendime, hayatta çaresi olmayan sorunlarla karşılaşan insanları hatırlatırım ve her sıkıntının ve üzüntünün beni çok daha iyi bir şeye hazırladığına inanırım. Çoğu zaman; “Bunu da yaşamak gerekiyormuş” ruh halindeyimdir. Çok nadir de olsa kendi kutularıma kendimi hapsederim. İşte o zaman, kendimi bulduğum yer, sevgili arkadaşım Şebnem’in omzudur.

Evde vakit     geçirmeyi sever     misiniz?Düşünülenin aksine oldukça evcimen bir insanım. Evde vakit geçirmekten, arkadaşlarımla birlikte olmaktan, kitap okumaktan, müzik dinlemekten ve heykel yapmaktan çok keyif alırım.

MUTLULUĞUN PEŞiNDEN KOŞUYORUM

Sanki her şeye sahip biri gibi görünüyorsunuz. Gerçekten her şeye sahip misiniz hayatta?
Her şeye sahip değilim, zaten olmayı da istemezdim.         O zaman uğruna savaşacak,     peşinden koşacak hiçbir şeyim kalmazdı. Ben mutluluğun peşinden koşuyorum.

MESLEKLERiME KARTViZiT DAR GELiR 

Kartvizitinde meslek olarak ne yazıyor? Yani stil danışmanı mısınız, tasarımcı mısınız?
Hayatta insanların birbirlerinin yeteneklerini kısıtlamak için kullandıkları sıfatlara karşıyım. Her zaman, bunların beni sınırlandırdığını düşündüm. Çok yönlüyüm, sporcuyum, heykeltıraşım, iş kadınıyım, tasarımcıyım, stil danışmanıyım... Daha bunlara hobilerimi eklemedim. Bir de hobilerimi eklesem, siz düşünün... Kartvizit dar gelir bana! O zaman ben, içinden geldiği gibi yaşayan, tutkularının peşinden giden Eda’yım.

Röportajın tamamı Hafta Sonu dergisinde.

Eda Taşpınar fotoğrafları...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir