26 Haziran 2016 Pazar

Başak Dizer, Kıvanç Tatlıtuğ’un yeni projeyle döneceğini açıkladı

Ünlü oyuncu Kıvanç Tatlıtuğ'un eşi tasarımcı Başak Dizer, eşinin yeni bir projesi olduğunun müjdesini verdi.

Başak Dizer bir yıldır ekranlardan ayrı kalan eşi Kıvanç Tatlıtuğ’u ekranlarda görmeyi özlediğini söyledi. Birlikte tatil yaptıkları Alaçatı’dan döndüklerini söyleyen Dizer “Tatile gidip geldik. Kıvanç yeni diziye başlayacak ama ben detaylarını söyleyemem, kendisine sorun. Ben de tabii ki ekranda görmeyi özledim” diye konuştu.

Tasarımcı Başak Dizer önceki gün Kanyon’da ünlü isimlerin, Toplum Gönüllüleri Vakfı yararına bağışladığı kıyafetlerini satışa çıkardı. Aralarında Çağla Şıkel, Ahu Yağtu, Ayşe Tolga, Tanem Sivar, Eliz Sakuçoğlu gibi pek çok ismin vakıf yararına kıyafetlerini bağışladıkları etkinliğe katılmamaması dikkat çekti. Ünlü isimlerin bağışladığı ürün standlarının önünde gazetecilere poz veren Başak Dizer, “Toplum Gönüllüleri Vakfı yararına bir satış düzenledim.

ÜNLÜ İSİMLER GARDROBUNU AÇTI

Yakın arkadaşlarımı arayıp dolaplarını vakfa açmalarını istedim. Herkes kendi kullanmadığı sezon sonu olan vermek istediği ürünleri bana yolladı. Biz de kuru temizleme yapıp satışa sunduk. Satışlar gayet güzel gidiyor güzel olacaktır inşallah. Tamamen sosyal sorumluluk ve yardım amaçlı bir etkinlik. Biz de çok kıyafetin içindeyiz. Dizilere kıyafet veriyoruz, ünlüleri giydiriyoruz. Benim yapacağım en güzel şey böyle olsa gerek diye düşündüm. Aralarında marka ürünler de tasarımcıların ürünleriyle aksesuar ve ayakkabılar var” diye konuştu.

Yaz gününde giydiği kovboy botları ve mini şortuyla dikkat çeken Dizer, giyim tarzıyla ilgili sorulara “Evet bu havada bot olur mu diyecekler ama bu yazlık bir bot ve ayaklarım hava alıyor. Ben seviyorum yazın da bot giymeyi” sözleriyle yanıt verdi.

Başak Dizer geçen hafta eşi Kıvanç Tatlıtuğ ile çıktıkları tatilden döndüklerini de sözlerine ekledi. Dizer, önümüzdeki sezon yeni diziyle ekranlara dönecek olan eşiyle ilgili sorular karşısında ne yapacağını şaşışırken, ısrarlı sorulara “Evet yeni diziye başlayacak. Ben hiç bir şey bilmiyorum, aslında bilgi veremem. Siz kendisine sorun. Evet ben de tabii ki onu ekranda görmeyi özledim” sözleriyle geçiştirmeye çalıştı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir