24 Haziran 2016 Cuma

Ebru Polat eski sevgilisinden şiddet gördüğünü açıkladı

Şarkıcı Ebru Polat ayrıldığı sevgilisinin ardından konuştu. Psikolojik şiddet gördüğü için ayrıldıklarını açıklayan Polat 'single yapmak basitliktir' diyerek de meslektaşlarına gönderme yaptı.

Popçu Ebru Polat önceki gün '1 Erkek 1 Kadın' programında Sinan Güzel'in sorularına cevap verdi. İşte Polat'ın açıklamaları...

-"Single işin kolayına kaçmaktır. Albüm yapmak çok masraflı, ben kolaya ve ucuza kaçmıyorum. Ben bugüne kadar yaptığım albümlerle bebekten iki tane yalı alırdım herhalde."

'ESKİ SEVGİLİMDEN ŞİDDET GÖRDÜM'

"Çok kıskançtı ve bu bir süre sonra hayalperestliğe yol açtı. Hayal kurup olmamış bir şeyi olmuş gibi davranıyordu. Bu tam bir ruh hastalığı.Bir süre sonra sende de alışkanlık olmaya başlıyor. Sen de aynılarını yapmaya başlıyorsun."


'BENİMLE EVLENMEK ZORDUR'

"Bizimle evlenmek yürek istiyor. Olgun ve bazı şeyleri aşmış bir adam olmak lazım. Çünkü yanında belli bir hayran kitlen var. Yanındaki beyefendi belli bir zaman sonra kişilik değiştiriyor, rahatsız oluyor. İlk tanıdığın gibi olmuyor ister istemez."

Yeni çektiği video klibiyle de ses getiren Ebru Polat: "Motor sevdası oldu sokakta artık nerede bir motor görsem klip çekimin deymişim gibi hissediyorum o kadar işlemiş ki. Ben çok severdim bunu, benim ilk sıraya aldığım şarkılardan biriydi cover yapacağım diye isabet oldu." dedi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir