23 Haziran 2016 Perşembe

Saba Tümer'den Yaşar Nuri Öztürk'e veda mesajı

Uzun süredir kanser tedavisi gören ilahiyat Profesörü Yaşar Nuri Öztürk önceki akşam hayatını kaybetti. Pek çok ünlü isim de aldıkları acı haber karşısında üzüntüsünü sosyal medyadan dile getirdi. Öztürk'ün kaybının ardından yaşadığı hüznü aktaran en dikkat çekici paylaşım ise, 2 yıl program yaptığı Saba Tümer'den geldi. İşte o yazı...


Tümer program sırasında çekilmiş bir fotoğraflarını paylaşarak altına şunları yazdı: "Sevgili Hocam özleyeceklerimin arasına siz de katıldınız… O kadar şanslı bir kadınım ki Time dergisinin "20. yüzyılın en önemli kişileri" listesinde ilk 10 arasına giren sizin gibi değerli bir hocayla iki yıl boyunca programlar yaptım ve çok şey öğrendim sizden. En son konuşmamızda "Hayat geriye adım atmaz Saba'cığım gençliğinin, zamanının kıymetini bil" demiştiniz. Bana kattığınız her şey için çok teşekkür ederim hocam… Nur içinde yatın. Toprağınız bol olsun."

İşte sosyal medyada Yaşar Nuri Öztürk ile paylaşılan diğer yorumlar:

Cem Yılmaz: Yasar Nuri Öztürk vefat etmiş Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun.Sevenlerinin başı sagolsun.

Zafer Algöz: Yaşar Nuri Öztürk ... İslam Dünyası için çok önemli bir bilge kişiydi.Allah mekanını Cennet eylesin

Tuncay Özkan: Allah ile aldatmadı, karanlıklar aydınlansın diye mücadele verdi. Yaşar Nuri Öztürk'ü kaybetmişiz. Başımız sağolsun.

Ayşegül Aldinç: Yaşar Nuri Öztürk'ün kaybı doğru mu? Eğer öyleyse Türkiye aydın bir ilahiyatçısını kaybetti. Çok yazık.

İsmail Küçükkaya: Maalesef...Yaşar Nuri Öztürk vefat etmiş. Allah'tan rahmet diliyorum. Ailesi ve sevenlerinin başısağolsun.

Can Yılmaz: Kuran-ı Kerim'in ve dolayısıyla İslamiyetin doğru anlaşılması için gayret gösteren Yaşar Nuri Öztürk vefat etti. Allah rahmet eylesin.

Eren Erdem: Kur'an'ın doğru anlaşılması için adanan bir hayat, Yaşar Nuri Öztürk'ün vefat haberini aldım. Allah rahmet eylesin. Büyük işler yaptı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir