26 Haziran 2016 Pazar

Deniz Akkaya'dan olay yaratacak itiraflar

Ünlü model Deniz Akkaya verdiği bir röportajda "Geniş bir erkek kitlesi beni arzu ediyorsa bu hoşuma gidiyor. Fantezilerin sınırı 40'ında genişliyor" şeklinde konuştu.

Bugün 39 yaşında ve 6 yaşında Ayşe adında bir kız çocuğu annesi olan Deniz Akkaya hala güzel vücuduyla modelliğe devam ediyor ve cesur kararlarıyla şaşkınlık yaratıyor.

Özel hayatında yaşadığı sorunları saklama gereği duymuyor, özgürlüğünden taviz vermiyor.Hayatının en zor dönemlerin Ayşe'ye hamileyken yaşadığını ifade eden Akkaya, 'En güzel aşk 40'ında olur, fantezinin de sınırı genişliyor' diyor

Posta'dan Canan Danyıldız'a konuşan Deniz Akkaya'nın açıklamalarının satırbaşları şu şekilde:

"FOTOĞRAF MAKİNESİYLE SEVİŞMEYİ SEVİYORUM"

* Niye üstsüz poz vermeyeyim? Türkiye'nin en iyi fotomodeliyim. Fiziğim müsait oldukça da poz vereceğim. Fotoğraf makinesiyle sevişmeyi seviyorum. Bu benim işim!

"ERKEKLER BENİ ARZULUYORSA HOŞUMA GİDİYOR"

* 40'ında bir kadın olarak açık söyleyeyim; geniş bir erkek kitlesi beni arzu ediyorsa bu hoşuma gidiyor.

"FANTEZİLERİN SINIRI 40'INDA GENİŞLİYOR"

* Fantezilerin sınırı 40'ında genişliyor. Kendini biliyorsun, 'O ne der bu ne der' derdi yok

"2 SENEDİR MUTLU DEĞİLİM"

* 2 senedir özel hayatımdan mutlu değilim. Özgürlüğümü verecek bir adamla evlenebilirim. Ama bu topraklarda yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir