20 Haziran 2016 Pazartesi

Rafet El Roman ve Ceren Kaplakarslan boşanıyor mu?

Ünlü şarkıcı Rafet El Roman kendisinden 20 yaş küçük manken oyuncu Ceren Kaplakarslan ile 2014 yılında nikah masasına oturmuştu.


Ceren Kaplakarslan 6 ay önce anne olmak istediğini belirtmiş ancak ilk evliliğinden iki kızı eski sevgilisinden bir de oğlu olan Rafet El Roman ise '3 çocuk bana yeter' diyerek eşinin talebini reddetmişti. Geçtiğimiz aylarda yaptığı açıklamada 'Evliliğimizde sorun var, ben mutsuzum' şeklinde konuştu.

'Ben de bekliyorum'

Almanya'daki evlerini terk edip İstanbul'a baba evi Atilla Kaplakarslan'ın yanına dönen Ceren 'Evlenmeden önce sorun yoktu. Rafet sonra fikir değiştirdi. Sonumuz ne olacak bilmiyorum, ben de bekliyorum' dedi.

Rafet El Roman ise 'Boşanmayı düşünüyor musun?' diye soran yakınlarına 'Her şeyi 'Bir Ara Verelim' şarkısında anlattım. Yaşadıklarımız o satırlarda gizli' cevabını verdi.


İŞTE O ŞARKI

Çok yorulduk, alıngan olduk, karışmış duygular

Bir ara verelim mi, bize yarar

Tam şuramda inceden bir ağrı sızı var

Geçmiyor kalbimden söylemek, haydi hoşça kal

Sevdik sevildik, şimdi her şey bitti mi yani?

Geçti mi o güzel günlerin keyfiyle zevki?

Gereksiz bir inat, sıkıntılarla, bunalımlardayız

Ya sen ya ben gitsin bu evden

Hastalıklı bir aşk bu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir